opelis.lt opelis.lt
  • Titulinis
  • Rekvizitai
  • Kuo galiu padėti
  • Kaip mane rasti
  • Svetainės turinys
  • Tel. Nr +370 605 76568

Čia bandysiu surašyti kai kuriuos fragmentus susijusius su darbu .

Iš Insignijos gyvenimo

Išsami informacija
Atnaujinta: 24 Rugsėjis 30
Peržiūros: 431

Taip jau gavosi, kad visai netikėtai išgelbėjau vieną tokį opeliuką su Insignios pavadinimu nuo metalo preso ( ar nuo pabėrimo dalimis ) ir jai nieko kito nebeliko kaip tik apsigyventi pas mane kieme 😃. O kad jau nebūtų liūdna gyventi, nusprendžiau truputį pasaldinti jai gyvenimėlį.

20240919 083101 z176 insignia Vienas iš pirmesnių darbų - pakeista skydelio apšvietimo spalva.
Buvo sudėti taip vadinami jūrinio baltumo LED'ai (10000K),
kurie duoda šiokį tokį melsvumo
  atspalvį. Manau, kad visai gerai žiūrisi .
   

 

Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Mintys apie OP-COM

Išsami informacija
Atnaujinta: 25 Birželio 11
Peržiūros: 1274
 opcom 1  opcom 2
   

OP-COM klonai ir realybė – ką reikia žinoti apie populiarų Opel diagnostikos adapterį

Šitas straipsnis atsirado visiškai netikėtai ir neplanuotai - po to, kai man teko atgaivinti kelis numirusius adapterius. Taigi svečiuose pas mus labai populiarus diagnostinis adapteris OP-COM, tiksliau jo klonas.

Ant tiek jis yra populiarus, kad net nereikia per daug stengtis jog rastum apie jį informacijos internete - nuo geriausios iki blogiausios. Užbėgsiu už akių - tokių yra daugiau, bet apie tai - vėliau. Įtariu, kad dauguma opelių vairuotojų net jaučia pareigą turėti op-comą savo arsenale 😄. Kaip mes negalim įsivaizduoti Lietuvos be krepšinio, taip ir opelistas negali įsivaizduoti savęs be OP_COMO 😄 (čia aš pats sugalvojau, atsiprašau 😄).

Apie šitą adapterį galima tiek daug visko prirašyti, kad ko gero užtektų informacijos ir visam filmui sukurti 😄. Tačiau aš pasistengsiu sukurti apžvalgą, kuri turėtų gautis sąlyginai trumpo formato.

Ištakos – kam sukurtas OP-COM

Savo laiku, prieš daug daug metų, op-comas buvo sukurtas kaip atsvara dyleriniam opelių diagnostiniam prietaisui TECH2 o vėliau ir GDS2. Mintis, sakyčiau, tikrai buvo gera. Ir pats op-comas buvo geras, jei kalbėti apie originalą. Nors jis ir neatliko ir dabar neatlieka visų TECH2 funkcijų, tačiau diagnostikos adapterio programinė dalis yra gana normaliame lygyje. Interfeisas patogus dirbti su planšete ar per liečiamą ekraną. Iš principo turėti tokį daiktą greitai diagnostikai ar klaidų nuskaitymui – visai gera opcija.

Klonų era – kiniški variantai

BET... kaip ir visame elektronikos pasaulyje, taip ir su op-comu atsitiko gyvenimas 🙂 Kiniečiai pradėjo kopijuoti ir kepti op-comų klonus. Ir prikepė ne tik klonų, bet ir klonų klonų, ir dar klonų klonų klonų – xxxx klonų tiek, kad dabar net sunku susigaudyti kokį aparatą laikai rankoje – ar kiniečių išmislą, ar op-como kloną.

Jeigu pažvelgsite į pardavimų portalus, tai pamatysite, kad įvairovė verčia pasiklysti – programinės įrangos versijų galima rasti nuo 2008 metų laidos iki pačių naujausių PRO versijų, leidžiančių dirbti su 2021 m. (įdomu kaip jos ten dirba su PSA koncerno OPEL'iais 😄).

Pačių adapterių, t.y. „geležies“, versijos figūruoja nuo V1.39 iki V1.99. Tačiau šioje vietoje tai tik marketinginis triukas – šiai dienai nėra jokių versijų aukštesnių už V1.67 – nei 1.70, nei 1.95, nei 1.99 ir t.t. O yra tik pakeisti skaičiukai vienos versijos viduje – dažniausiai apsiribojama ties versija 1.59.

Tai reiškia, kad gaunate adapterį su viena sena versija, kuri kiniečių „auksarankių“ meistrų yra pakoreguota į didesnę ir kuri visiškai nedirba su jokia OP-COM PRO versija, nors teoriškai turėtų 😄. Beje, visai nenustebčiau, jeigu atsirastų ir vardinės OP-COM versijos su jums patinkančiu vardu 😄. Techniškai tai nėra sudėtinga padaryti.

Kas dabar?

Vaizdelis gana niūrokas ir atrodo maždaug taip:

Sunku rasti nusipirkti pilnavertiškai dirbantį op-como kloną. Problema tame, kad Opelyje diagnostika dirba ne su vienu protokolu, o su keletu, ir kiekvienam iš jų reikalingi atskiri kontaktai diagnostinėje jungtyje – pvz. 1, 3, 7, 11, 6, 14, 12. Praktiškai gaunasi, kad Opelis išnaudoja vos ne visą diagnostinę kaladėlę 😄.

O tam, kad adapteris korektiškai dirbtų su daugeliu kontaktų, juos reikia kažkaip komutuoti. Op-come tai daro rėlytės – jų ten yra dažniausiai 8 vnt. Ir visai natūralu, kad kiniečių „gamintojai“ sudeda tai, kas pigiausia, dėl to visai nenuostabu, kad tos rėlytės mėgsta striginėti. O kai jos užstringa, tai duomenys per kažkurias linijas ir nustoja tekėti. Nėra duomenų – nėra diagnostikos.

Labai dažnai būna, kad net ir naujas op-comas jungiasi ne prie visų modulių dėl šių nekokybiškų elementų.

Dažnos bėdos

  • OP-COM jungiasi prie modulių, tačiau nestabiliai dirba
  • Atsijunginėja
  • „Užstringa“ duomenų atvaizdavimas
  • Panaudotos nekokybiškos detalės
  • Neteisingos elementų reikšmės

Su tuo kovojama keičiant detales kokybiškomis. Dažniausiai į keičiamų detalių sąrašą papuola CAN transyveriai ir S-CAN transyveris, dirbantis per 1 kontaktą.

Tačiau čia išlenda toks niuansas – originalios detalės kainuoja ir gana nepigiai. T. y. norint pasikeisti visas mikroschemas ir rėlytes į kokybiškas originalias detales, jums gali kainuoti virš 100 EUR. O tai jau klausimas – ar verta tą daryti?

Gal paprasčiau pasirinkti kitą sprendimą ir OP-COM mesti į šiukšliadėžę arba... pirkti dar vieną, tikintis, kad papuls geresnis klonas 😄.

NEREKOMENDUOJU dirbti ar ypač programuoti su tokiu leisgyviu aparatu, kadangi niekas nežino, kokio seanso metu OP-COM „sudurniuos“ ir „užlenks“ kokį nors modulį.

Aplink pilna informacijos, kaip darant vieną ar kitą operaciją kažkas „atsitiko“. Po tokių manipuliacijų dažniausiai tenka panaudoti dylerinius įrenginius tam, kad atstatyti sugadintą opciją.

Iš principo – nieko blogo neatsitinka, viskas susiveda tik į pinigus. Pvz., jeigu kokiai Vectrai „atkelti“ užtenka tik TECH2 ir tai kainuoja sąlyginai nebrangiai, tai jau naujesnėms mašinoms – pvz., Insignijai – gali tekti jungtis prie on-line sistemos ir susimokėti triženkles sumas už modulių „atgaivinimą“.

Šioje vietoje visus įspėju: su naujesnėmis mašinomis nespauskite NIEKO KAS LIEČIA PROGRAMAVIMĄ.

Hibridų klonai

Kaip jau minėjau, rinkoje kursuoja labai daug OP-COM klonų versijų. Jau yra versijų su pačių kiniečių suburta programine įranga, su pakeistais procesoriais iš serijos OPCOM ar 18F45K80, nors originale yra panaudotas PIC 18F458.

Pagal tuos svetimus procesorius yra perdarytos plokštės, pakeisti elementai, perrašyta programinė dalis ir prie viso to panaudotos nekokybiškos detalės. Taigi visai natūralu, kad toks hibridas turi daugiau šansų neveikti nei veikti 😄.

Ir kas blogiausia – tokį gaminį gali atpažinti tik jį nusipirkęs ir pažiūrėjęs į vidų. Taigi dažniausiai jau būna šaukštai po pietų – o jūs turite kažką tokio, kas lyg ir dirba, bet panaudoti negalite, nes kartais dirba, kartais – nelabai.

Reziumė

  • Jeigu reikia daikto tik nuskaityti GM automobilių klaidoms, tai net ir OP-COM klonas tai daro gana gerai. Su sąlyga, kad jis bent jau jungiasi prie visų modulių. Darbas su juo tikrai gana patogus.
  • Jeigu turite tikslų vienkartiniam / retam programavimui, tai rizikuojate sugadinti kažkurį bloką. Ir tai atsitinka gana dažnai. Jeigu turite noro eksperimentuoti – kodėl gi ne.
  • Jeigu turite tikslą turėti įrankį pastoviam darbui, tai pirmiausiai jį reikia perdaryti vos ne 100 %, t. y. pakeisti detales į originalias. Tada turėsite daiktą panašų į originalą.

Tačiau šiuo atveju siūlau įsivertinti finansinį klausimą, nes rinkoje yra kitų geresnių sprendimų, nereikalaujančių perdarymų ir turinčių visas dylerines galimybes.


Jeigu kils klausimų, kaip visada, galite skambinti +370 605 76568 o jei yra noras pasirašinėti tai visus klausimus galite užduoti forume - (8) OP - COM remontas / atnaujinimas - AMprotuning.com

op com MONTAzAS  
   

 

Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

MT35 įrašymas per k-line

Išsami informacija
Atnaujinta: 23 Vasario 27
Peržiūros: 1527

 

MT35 1200px  
   

Ir kas dabar ant mūsų stalo ? - ogi OPEL Meriva DELCO MT35 2.1 ( variklis Z16XEP).

Skaityti daugiau: MT35 įrašymas per k-line
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Denso kompiuterio atgaivinimas

Išsami informacija
Atnaujinta: 23 Vasario 27
Peržiūros: 3285

Tai projektas , kuris gali įvykti tik karantino metu :)

Skaityti daugiau... Denso kompiuterio atgaivinimas
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Truputis naujovių

Išsami informacija
Atnaujinta: 18 Rugsėjis 04
Peržiūros: 4146

Jis atsargiai atidarė duris, tyliai jas pravėrė ir sulaikęs kvėpavimą, išėjo į lauką .....tik šnai pro akis ....  kažkas prazvimbė nerealiu greičiu ......
- tai buvo vasara suprato Štirlicas ....
Tai va ,mieliejji , vasara tikrai prazvimbė nerealiu greičiu ir ant nosies jau ruduo...nauji darbai ,nauji veidai...  o ką gi aš gero nuveikiau per tą vasarą ? ... pabandom gal žvilgterti ....

Skaityti daugiau: Truputis naujovių
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Programavimo keliai ir klystkeliai

Išsami informacija
Atnaujinta: 25 Gegužė 22
Peržiūros: 16697

Truputis informacijos apie sutinkamas variklių valdymo kompiuterių programavimo metodikas , kelius ir klystkelius :)  Informacija turėtų būti naudinga visiems automoiblių savininkams

Skaityti daugiau: Programavimo keliai ir klystkeliai
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

KESS'o prikėlimas

Išsami informacija
Atnaujinta: 23 Vasario 27
Peržiūros: 8023

El. paštu gavau laišką, kuriame buvo užduotas klausimas apie KESS'o  atgaivinimą. Kadangi ši tema gali būti įdomi daug kam, tai nusprendžiau parašyti tokią mini pamokėlę kaip tai galima pasidaryti namų sąlygomis.

Skaityti daugiau... KESS'o prikėlimas
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Nekasdieniniai vaizdeliai

Išsami informacija
Atnaujinta: 21 Spalio 04
Peržiūros: 13148

Šioje vietoje bus talpinami nekasdieniai vaizdeliai iš  mano darbo praktikos .

Skaityti daugiau... Nekasdieniniai vaizdeliai
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Kas žinotina apie CAR PASS

Išsami informacija
Atnaujinta: 22 Gruodis 21
Peržiūros: 11811

Kiekvienas OPEL automobilis turi automobilio duomenų kortelę, kurioje surašyti visi identifikaciniai duomenys. Tai mokėjimo kortelės dydžio popierinis lapelis, kuriame atvaizduotas automobilio VIN numeris , "security" t.y. saugos , radijo kodai ir tt. Iš pirmo žvilgsnio tai atrodo nekalti skaičiai į kuriuos žiūrint ne bet kas ir supras kam jie reikalingi.

Skaityti daugiau... Kas žinotina apie CAR PASS
Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Jau ir FB

Išsami informacija
Atnaujinta: 15 Lapkritis 27
Peržiūros: 5483

Kaip ir visiems taip ir man teko keltis į facebooką ,tad jau esu pasiekiamas ir per socialinį tinklą  adresu https://www.facebook.com/automobiliumodifikavimas :)

Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Atidaryta e-parduotuvė

Išsami informacija
Atnaujinta: 15 Lapkritis 27
Peržiūros: 5519

Kadangi susidarė tokia situacija, kad prisirinko visokiausių dalių,kurias reiktų kažkokiu būdu išleisti į platųjį pasaulį :)  tai sugalvojau pasidaryti e-parduotuvę. Ta progra  į ją po truputį dėsiu visokias elektronikos detales, kurios galbūt bus kažkam reikalingos. Labai plėstis į prekybą nesiruošiu ir tai nėra mano tikslas, tad asortimentas greičiausiai bus nelabai didelis- paprasčiausiai talpinsiu viską, kas papuls po ranka. Pagrindinė kryptis - įvairūs moduliai  kaip pvz. CIM , IMMO, AUDIO, ECU , raktai , jų korpusai , transponderiai ir pan. Visos detalės yra veikiančios ir tinkamos naudojimui ( jeigu nebus pažymėta kitaip prie pačios prekės ) .Tad jeigu kažkam prireiks vieno ar kito automobilinio dalykėlio visad prašom užeiti - eshop.opelis.lt :)

Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Įveiktas OPEL Z30DT :)

Išsami informacija
Atnaujinta: 15 Lapkritis 27
Peržiūros: 6421

Anksčiau ar vėliau tas turėjo įvykti :) kadangi  praktiškai nebeliko tikrų opelių, kurių dar nedariau tai teko imtis ir ne opeliškų opelių :). Vienas iš tokių yra japoniško kraujo turintis trilitris variklis Z30DT. Jį valdo DENSO kompas, kurio ilgai nenorėjau imtis dėl labai elementarios priežasties - man nepatinka knistis po kompų vidurius :). Paprastai šituos kompus visi ardo ir nuskaitinėja procesorius ant stalo. Kadangi ši procedūra sąlyginai pavojinga, nes yra galimybė pažeisti patį kompiuterį tiek ardymo metu tiek perrašymo procese tai tam, kad išvengti tokių pavojų  pradžiai sugalvojau būdą kaip jį padaryti per OBD (diagnostinę jungtį )  o paskui su užsienio kolegų pagalba buvo pakoreguotas ir softas. Taigi dabar šitam varikliui galima daryti visas standartines programamvimo operacijas kaip ir kitiems opeliams t.y.  išjungti sklendes  , EGR+DPF , padidinti galią. Kadangi visos operacijos daromos per diagnostinę jungtį tai natūralu, kad yra labai smarkiai taupomas laikas , o tai žinoma atsiliepia ir kainai :) Be to, koreguojant šiuo  būdu yra labai paprasta daryti bet kokius programinius koregavimus - nereikia vėl visko ardyti, lituoti, programuoti ir pan. Užtenka tik užkrauti naują programos variantą ir viskas :)

Bendrinti
Twitter
Tweet
Facebook
Share
Pinterest
Linkedin
Share
Email
Send by email
powered by social2s

Daugiau straipsnių...…

  1. Dar kartą apie OPEL 2.2 DTI bei SAAB 2.2TID programavimą
Puslapis 1 iš 2
  • Pradėti
  • Ankst
  • 1
  • 2
  • Sekantis
  • Paskutinis
  • SUSISIEKITE SU MANIMI
  • FB įrašai
  • CHIPTIUNINGAS
    • CHIPTIUNINGAS - BENDRA INFORMACIJA
    • DUOMENŲ BAZĖ
    • ECU bylos pagal VIN numerį
    • FILE SERVICE
  • OPEL LIGŲ SPRENDIMO BŪDAI
    • Užvedimo problemų šalinimas
    • EGR VOŽTUVAS
    • INSIGNIA
    • PAVARŲ DĖŽĖS
    • 1.7CDTI DENSO kompiuteriai
    • DTC TOPái
    • Pį DIAGNOSTIKA
    • AdBlue SISTEMA
  • MODULIŲ ATKODAVIMAS / REMONTAS
    • ECU / ECM / PTM
    • MODULIŲ PAVYZDŽIAI
  • PRIETAISŲ SKYDELIAI
  • AUDIO / NAVIGACIJOS
  • UŽVEDIMO SISTEMOS
  • MIKROSCHEMŲ PROGRAMAVIMAS
  • PROGRAMAVIMO YPATUMAI
  • Programavimas be automobilio
  • BLOG'as
  • GALERIJA - MANO DARBAI
  • VIDEO MEDŽIAGA
  • E-parduotuvė
  • FORUMAS
  • KALKULIATORIAI

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • KALKULIATORIAI
  • Mintys apie OP-COM
  • Chip tiuningas
  • AdBlue SISTEMA
  • Kuo galiu padėti

Registracija

Prisiminti mane
  • Sukurti sąskaitą
  • Pamiršote prisijungimo vardą?
  • Pamiršote slaptažodį?
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Bootstrap is a front-end framework of Twitter, Inc. Code licensed under MIT License. Font Awesome font licensed under SIL OFL 1.1.